کلاهبرداری ۵ میلیاردی در سایت فروش کالا‌های دست دوم پدیده زباله گردی ناقض کرامت انسانی است ایمنی آپارتمان‌ها و ضرورت تغییر در قانون تملک‌ آن‌ها هشدار مهم؛ این خودرو‌ها ۷۲ ساعت توقیف می‌شوند نجات ۱۰ شهروند از میان دود آتش‌سوزی در تهران|سه آتش‌نشان مصدوم شدند دستگیری سرگرد قلابی با اخاذی ۷۰۰ میلیونی برخورد خودرو پارس و آریسان در بلوار ناصری مشهد حادثه آفرید + تصاویر (۱۱ تیر ۱۴۰۳) فرار نافرجام دختر و پسر عاشق + جزییات دستگیری واریز مرحه چهارم وام بازنشستگان فولاد آغاز شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) درخواست بازنشستگان تأمین اجتماعی برای اجرای سریع متناسب‌سازی حقوق متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان؛ گام بلند دولت سیزدهم که به بار نشست حریق منزل مسکونی در شهرک عسگریه مشهد با یک مصدوم (۱۱ تیر ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در جاده مشهد- تربت حیدریه با هشت مصدوم (۱۱ تیر ۱۴۰۳) ۴ نکته که قبل از مصرف دارو‌های روانپزشکی باید در نظر بگیرید مواد غذایی مفید که به گردش خون کمک می‌کند پیش‌فروش‌ بلیت‌های اربعین ۱۴۰۳ از خرداد آغاز شده است خارج‌کردن تومور یازده‌کیلویی از شکم بیماری در استان فارس + عکس ابتلا به یک بیماری درصورت دیر خوابیدن ثبت ۱۰ هزار و ۴۳۳ ولادت ایرانیان خارج از کشور در سال ۱۴۰۲ اگر تمام روز سر پا باشید، چه بلایی سر بدنتان می‌آید؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۱۳ میلیارد ریال خرید کالا با رسیدساز جعلی در پایتخت (۲۵ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۶۳۶۳
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
۱۳ میلیارد ریال خرید کالا با رسیدساز جعلی در پایتخت (۲۵ دی ۱۴۰۲)
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری راننده و نماینده فروش شرکت برابر دستور قضائی و به دلیل استفاده از رسیدساز جعلی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار مهدی کرمی ظهر امروز (۲۵ دی ۱۴۰۲) در جمع خبرنگاران با اشاره به پرونده کلاهبرداری گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع رسیدساز جعلی از دادسرای عمومی و انقلاب شهر قدس، تحقیقات لازم از شاکی و نماینده شرکت انجام شد که در تحقیقات اولیه پلیس، مشخص شد آبان ماه سال جاری فردی به‌صورت تلفنی با شرکت اعلامی، سفارش ۱۱ قلم کالا از نوع نوشابه انرژی‌زا و چای به ارزش ۳ و نیم میلیارد ریال را ثبت کرده و کالا‌های درخواستی توسط راننده شرکت بارگیری و به آدرس اعلامی از طرف فرد خریدار در شهر قدس تخلیه شده است.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: رسید‌های واریز مربوط به وجه کالا‌ها برای شرکت مربوط ارسال شده بود که پس از چند ساعت متوجه شدند رسید‌های واریز وجه، جعلی بوده است.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتای غرب استان تهران مشخص شد فردی که محموله را تحویل گرفته، در حین تخلیه بار، در سوپر مارکت نزدیک محل تخلیه بار به انجام تراکنش بانکی اقدام کرده که در استعلام صورت گرفته مشخص شد کارت بانک مورد استفاده متعلق به خانمی بوده است.

سردار کرمی بیان کرد: مجدد تراکنش‌های کارت بانکی استفاده شده مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد کارت اعلامی در آذرماه در پمپ‌بنزینی تراکنش بانکی انجام داده که در ادامه، تصاویر فرد حین سوخت‌گیری به دست آمد. مشخصات ظاهری فرد تحویل‌گیرنده کالا با فردی که با خودروی پیکان وانت سوخت‌گیری می‌کرده، مطابقت داشت و محل سکونتش مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی، در عملیاتی از سوی مأموران پلیس فتا، دو نفر در آدرس به‌دست‌آمده دستگیر شدند.

سردار کرمی گفت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد راننده شرکت با همدستی نماینده فروش شرکت، اجناس را به محلی دیگر در شهر قدس منتقل و قسمتی از بار‌ها را به فروش رسانده و باقیمانده را در انباری در شهر قدس نگهداری می‌کردند که با تلاش مأموران انتظامی، بخشی از اجناس شاکی در انبار کشف و تحویل وی شد.

وی تصریح کرد: ۲ نماینده فروش شرکت اعلامی برابر دستور قضائی دستگیر و در بازجوئی‌های پلیس به جرم خود درخصوص کلاهبرداری ۳ و نیم میلیارد ریالی در یک مرحله و ۱۰ میلیارد ریالی در مرحله دیگر اعتراف کردند که برابر احکام قضائی صادره، متهمان با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->